رد پای عشق

رد پای عشق

دلتنگتم ؛ برگرد

شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد

 

بهاری ترین رویای من

عجیب هوایت در سرم پیچیده !

امشب

یک دقیقه بیشتر کشمکش ِسنگینی ِ سکوت و اشک های بی اراده را احساس کردم

یک دقیقه بیشتر در عمق ِشب به اسفناکی ِ داستان نیمه تمام ِمن و تو ... گریستم

یک دقیقه بیشتر برای نوشتن از عشق ِتو قیام کردم ...

یک دقیقه بیشتر طعم ِشور ِدلتنگی را مزه کردم ....

یک دقیقه بیشتر نامت گل واژه ی دعایم بود ...

و

چه تلخ بود دقیقه ی کشدار و مریضی که برای داشتنت پر پر میزد

....

آه ای تنها رویای دقیقه های سردم

یک دم

فقط یک دم

ترا می خواستم

تا دیوانه وار به چشمانت خیره شوم

تا چشمان کهربائیت ... دیوانگی هایم را رام کند ...

آه ...

دلم برای غربت چشمانت .... بی تاب ست

تا

شور ... صبر را به سرای بی ستونم تحمیل کنم ...

امان از دقیقه ای که حقیقت ِ محض ِترا نداشتن بود ...

امشب شانه به شانه ی دلتنگی ... معجزه ی بودنت را تمنا کردم ...

سلام زمستان !



نظرات شما عزیزان:

صحرا
ساعت17:13---24 فروردين 1391
زیبا بود فقط این خط های وسطش چیه؟؟؟؟

sahra
ساعت19:31---5 اسفند 1390
قشنگ بود

m
ساعت12:38---24 دی 1390
ddsas

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مجتبی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 / 10 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

درباره من: با سلام ، مجتبی هستم و از اين كه اين وبلاگ رو براي ديدن و خواندن مطالب مورد توجه قرار دادين متشكرم. لذا اميدوارم با درج نظرات خود ، در پيشرفت هر چه بيشتر اين وبلاگ اين حقير رو ياري بفرمائيد. با سپاس از شما دوستان گرامي. maha59_2010@hotmail.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mojtaba1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM